fredag, september 28, 2012

Det är utsidan som ger insidan en chans ...

... men det är insidan som ger utsidan sin glans ...


Man ska vara size 0, ha perfekt hy och felfri klädsmak. Inga celluliter, inga bad hairdays och verkligen inte en enda finne så långt ögat kan nå ... Men hur många såna exemplar finns det ???
De flesta skulle säga att det är helt sjukt och att media sätter för hög press på oss. Men likförbannat sitter de gladeligen och gottar sig när en kändis har en brist eller två ...

Alla har vi fel & brister, även solen har fläckar, ingen är perfekt, så enkelt är det egentligen. MEN jag är en grubblare, en funderare och detta skulle jag kunna diskutera i evigheter ...

Så nu är frågan, Vem föll du för ???
Var det utsidan eller insidan ???

Det jag menar är att INSIDAN är det som betyder något. Finns många fina skal men vem vill vara "förälskad" i ett skal ???
Det är insidan man borde falla för! Har du förälskat dig i insidan kommer personen alltid att vara vacker i dina ögon ...


Själv har jag fallit handlöst för världens underbaraste Skalman :) jag smälter bara genom att tänka på honom ♥♥♥

Tittade precis mig själv i spegeln och möts av en krum, likblek och hålögd skapelse ... Solbrännan jag lyckades jobba upp i somras är borta, helt borta! Svarta ringar under ögonen! Stressen som finns inom mig gör huden ful, grå och finnig! Håret är en katastrof ...

Så där har vi det igen, hade han inte sett insidan så ...

Inga kommentarer: